Thursday, January 3, 2008

حضورگسترده فعالین سیاسی درمقابل محل برگزاری مجلس یاد بودخانم بوتو

با وجود فشار نیروهای امنیتی برجبهه ملی ایران مبنی بر لغو برگزاری مراسم یادبود بانو بوتودر روز پنج شنبه وتوبیخ مدیرمسجد محل برگزاری مراسم
وبستن درب مسجد حتی بر روی نماز گزاران وگسیل نیروهای امنیتی ،لباس شخصی ونیروهای انتظامی با تجهیزات کامل .که با آرایش نظامی می خواستن حضور خود رابرخ مردم بکشند.فعالین سیاسی از طیف های مختلف بهمراه جوانان ودانشجویان برای شرکت در مراسم به محل اعلام شده آمده بودند که با ممانعت شدید نیروهای امنیتی وانتظامی مواجه شدند.این مواجه با برخوردهایی هم همراه بود که منجر به دستگیری چند نفر از جوانان و فعالین سیاسی شد.
شرکت کنندگان در مراسم از نیروهای امنیتی این پرسش را داشتند که حضور در مراسم آمرزش خواهی برای یک بانوی فقید که در پاکستان به دست تروریستها کشته شده است، کجای امنیت شمارا به خطر انداخته که این گونه سراسیمه به این محل آمده اید درب مسجد را بسته ایدمراسم را منحل اعلام کرده ایدوجوانان را بازداشت میکنید.البته چون همیشه پاسخ به جز تهدید، فحاشی ودرنهایت هل دادن وزدن ضربه وبازداشت چیز دیگری نبودبویژه هنگامیکه درپیاده روی جلوی مسجد یکی ازاعضای مرکزیت جبهه ی ملی ایران می خواست در چند جمله از شرکت کنندگان به دلیل لغو جلسه عذر خواهی نماید با یورش ماموران مواجه شد.
حاکمیت تمامیت خواه یک بار دیگر نشان دادکه چقدر آستانه تحمل آن کوتاه است که حتی یک جلسه آمرزش خواهی را که از سوی غیر خودشان اعلام شده بر نمی تابند وباقبول رسوایی بیشترسیاسی آنرا بر هم می زنند.
اکنون جای این پرسش ازبرخی گروههای اپوزیسیون باقی است که چگونه می گویند ومی خواهند درانتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنندکدام نامزد آنها از فیلتر شورای نگهبان رد میشوداصلا در دایره تنگ خودی ها کجاجای دارند.حاکمیتی که بردباری برای یک مجلس ختم ندارد چگونه میتواند شما را در میان خود پذیرا باشد.مگر استحاله شده باشیدوپوست انداخته باشید وباساز دیکتاتور سازتان را کوک کنید.که باز آنهم بعید است ، تمامیت خواهان به این زودی راضی نمی شوند.
درمیان اشخاصی که برای شرکت در مراسم آمده بودند بانوان حضور پر تعدادی داشتندهمچنین شخصیتهای ملی چون مهندس امیر انتظام وسران جبهه ی ملی ایران واعضای شورای مرکزی جبهه ی دمکراتیک ایران به همراه تنی چند ازاعضاءوهواداران حضور داشتند.

زنده باد آزادی _ برقرارباددموکراسی _ بریده باد زنجیراستبداد

هواداران جبهه ی دمکراتیک ایران _ استان تهران
13/10/1386

1 comment:

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.