Tuesday, December 4, 2007

آخرین اخباراز دستگیری هایی چند روز اخیر در دانشگاه های ایران

طبق آخرین خبر دریافتی میلاد معینی دانشجوی دانشگاه مازندران نیزصبح امروز بازداشت شد. گزارش ها حاکی از آن است که پس از احضار وی به اطلاعات بابلسر تا کنون خبری از وی در دست نیست.

...............................................

در راستای اعمال فشار هر چه بیشتر برای جلوگیری از برگزاری مراسم 16 آذر، نیروهای امنیتی فضای دانشگاه تهران و همچنین خوابگاه های پسران و دختران را وارد شرایطی همچون حکومت نظامی کرده اند. به گونه ای که شب گذشته حراست دانشگاه با حمله به اتاق های دانشجویان از جمله علی عجمی اقدام به تفتیش وسایل آنان نمودند همچنین امروز در دانشگاه نیز نیروهای حراست با شکستن قفل کمد های دانشجویان از جمله بهزاد باقری اقدام به تفتیش گسترده ی وسایل دانشجویان نمودند.

....................................................

طبق خبری که هم اکنون به دست ما رسید، آرش پاکزاد و حسن معارفی در خانه محل زندگیشان مورد حمله ی نیروهای امنیتی قرار گرفته و بازداشت شدند. هنوز از نحوه ی بازداشت و محل نگهداری آنان اطلاعی در دست نیست. همچنین بهرنگ زندی نیز پس از احضار به اداره ی اطلاعات در روز یکشنبه هنوز در بازداشت به سر می برد. خبر می رسد که حامد محمدی نیز پس از گذشت یک هفته از دستگیری هنوز در بند است.

..............................

بهروز کریمی زاده بازداشت شد.

طبق آخرین اخبار دریافتی صبح امروز بهروز کریمی زاده هم ربوده شد. همچنین نیروهای امنیتی ساعاتی پس از دستگیری به خانه ی وی هجوم برده و در حضور مادر وی به تفتیش خانه پرداختند و تعدادی از وسایل شخصی را برده اند. همچنین امیر سلیمی ها نیز ساعاتی است که ناپدید شده است

.....................................

طبق آخرین اخبار رسیده به "آوای دانشگاه" حدود ۱۰تن از فعالان دانشجویی چپ هم اکنون در بازداشت به سر می برند و تعدادی دیگر نیز به مراکز امنیتی و اطلاعاتی احضار شده اند.
روز یکشنبه ۶ تن به نام ها ی انوشه آزادفر، الناز جمشیدی، احسان آزادفر، مهدی گرایلو، نادراحسنی و سعید حبیبی بازداشت شدند. در ادامه روند بازداشت ها دو تن از فعالان چپ دانشگاه مازندران به نام های آرش پاکزاد و حسن معارفی روز دوشنبه در محل زندگی شان بازداشت شدند.

همچنین بهروز کریمی زاده نیز در همین روز بازداشت شده است. در ادامه این روند سرکوب و بازداشت های گسترده کیوان امیری الیاسی نیز از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه به احتمال قوی بازداشت شده است. خبرها حاکی است که دانشجویان چپ پلی تکنیک و دانشجویان دانشگاه تهران نیز به اطلاعات احضار گشته اند. از جمله احضار شدگان صدرا پیر حیاتی، محسن غمین، بابک پاشا جاوید،بهزاد موسوی و پریسا نصرآبادی، کاوه عباسیان، مرتضی اصلاحچی، محمد يوسف رشيدي و تعدادی دیگر از دانشجویان و.... می باشند.

با وجود تمام این سرکوب ها دانشجویان(چپ) بر تصمیم خود برای برگزاری مراسم ۱۶ آذر در روز سه شنبه ۱۳ آذر ماه تاکید دارند.


آوای دانشگاه"

No comments: