Thursday, December 6, 2007

دانشجویان همچنان در بازداشت می باشند

خبرنامه امیرکبیر: با گذشت ۲ روز از دستگیری دانشجویان شرکت کننده در تجمع روز سه شنبه دانشجویان طیف چپ در دانشگاه تهران، همچنان از وضعیت بسیاری از این دانشجویان اطلاعی در دسترس نمی باشد.

بازداشتهای دانشجویی اخیر در این هفته و با یورش نیروهای امنیتی به منزل تعدادی از فعالان دانشجویی طیف چپ که مطابق با برنامه از پیش اعلام شده قصد برگزاری مراسم روز دانشجو را در داخل دانشگاه تهران در ۱۳ آذر ماه داشتند، آغاز شد. تعدادی از دانشجویان نیز در روز برگزاری تریبون در دانشگاه تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند. همچنین در اقدامی بی سابقه نیروهای امنیتی دو دانشجو را در داخل دانشگاه تهران بازداشت کرده و با یک دستگاه اتوموبیل پیکان به خارج از دانشگاه منتقل کردند. اسامی تعدادی از دانشجویان که همچنان در بازداشت می باشند عبارتند از:

میلاد معینی، بهرنگ زندی، حامد محمدی، آرش پاکزاد، نادراحسنی و حسن معارفی از دانشگاه مازندران، سعید حبیبی عضو اسبق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، انوشه آزادفر، بهروز کریمی زاده، مهدی گرایلو، روزبه صف شکن و روزبهان امیری از دانشگاه تهران، علی سالم و محسن غمین از دانشگاه پلی تکنیک، نسیم سلطان بیگی و سعید آقام علی خلیلی از دانشگاه علامه، یاسر پیر حیاتی از دانشگاه شاهد، کیوان امیری الیاسی از دانشگاه صنعتی شریف، ایلناز جمشیدی از دانشگاه آزاد تهران مرکز، مهسا محبی، علی کلائی، امیر مهرزاد، هادی سالاری، فرشید فرهادی آهنگران، امیر آقایی، میلاد عمرانی.

بنابر گزارشات تعدادی از دانشجویان بازداشتی به بند ۲۰۹ اوین منتقل شده و تعدادی نیزدر دفتر پیگیری وزارت اطلاعات واقع در چهار راه ولیعصر جنب پاساژ رضا نگهداری می شوند.

No comments: