Thursday, November 8, 2007

موج جديد بازداشت, احكام تعليق و محروميت از تحصيل براي دانشجوان را محكوم مي كنيم

دوستان دانشجو,

بعد از تجمع موفقيت آميز دانشجويان علامه در 8 آبان 1386 و سخنراني فعالين دانشجويي دانشگاه هاي مختلف تهران با موج جديدي از احضار, بازداشت و احكام تعليق و محروميت از تحصيل براي دانشجويان فعال مواجه شديم. در همان روز حدود 20 دانشجو بازداشت شدند كه از ميان آنان آقايان آرمان صداقتي, بهنام سپهروند, مازيار سميعي و پدرام رفعتي هنوز در بازداشت و در بند 209 زندان اوين به سر مي برند. پيش از اين هم خانم معصومه منصوري, دانشجوي فعال دانشگاه اميركبير تهران بازداشت و به نقطه نا معلومي منتقل گرديده است و حدود يك هفته است كه از وضعيت وي بي خبر هستيم.

با روي كار آمدن دولت اقتدارگرايان نه تنها تغييري در رفتار حكومت با دانشجويان حاصل نشده است, بلكه هر روز شاهد سركوب بيشتري هستيم.

همچنين آقاي علي عزيزي عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت و عضو سابق شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشگاه اميركبير روز يكشنبه 13 آبان 1386 با هجوم نيروهاي امنيتي به منزل پدري اش بازداشت و ايشان هم به نقطه نا معلومي منتقل شده است. وي پيش از اين هم بارها از طرف نيرهاي امنيتي مورد تعقيب و گريز قرار گرفته بود كه در آخرين مورد برادر وي به اشتباه بازداشت گرديد. محمتل مي باشد اين دانشجوي فعال بدليل معترض بودن نسبت به احكام سنگين سه دانشجوي بازداشت شده اميركبير و فضاي سركوب و خفقان حاكم بر دانشگاه ها در بازداشت به سر مي برد.

ياران ,
انجمن دانشجويان آزاديخواه, ضمن محكوم كردن اين بازداشت هاي بي رويه و برخوردهاي نا عادلانه با دانشجويان و حتك حرمت به حريم دانشگاه و دانشجو, تمامي دانشجويان آزاديخواه در سراسر ميهن را به اعتراض هر چه بيشتر و گسترده تر فرا مي خواند و براي متحد شدن در راستاي رسيدن به آزادي و دموكراسي در ايران زمين با هر گروه يا حزب يا انجمن و تشكل دانشجويي اعلام آمادگي مي كنيم و تا آزادي ياران در بندمان از پا نمي نشينيم.

” زنده باد آزادي ”
برافراشته باد پرچم جنبش دانشجويي
انجمن دانشجويان آزاديخواه
14 آبان 1386

No comments: