Saturday, October 20, 2007

اعتراض مجدد دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر

دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اعتراض به صدور احکام ناعادلانه برای مجید توکلی، احمد قصابان و احسان منصوری، سه دانشجوی در بند، برای دومین روز، اقدام به تجمعی خودجوش در صحن دانشگاه کردند.

در این تجمع اعتراضی تصاویر دانشجویان در بند، بیانیه انجمن اسلامی در اعتراض به ادامه بازداشت سه دانشجو، خبرنامه انجمن اسلامی و تراکت برگزاری تجمع و تریبون آزادی که قرار است در همین رابطه روز دوشنبه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شود را پخش کردند.

انتظامات دانشگاه پس از پخش بیانیه، به منظور جلوگیری از پخش آن به سمت دانشجویان هجوم برد و اقدام به پاره کردن تصاویر دانشجویان بازداشت شده کرد که با ایستادگی دانشجویان از اقدام خود منصرف شد. دانشجویان پس از جمع شدن در صحن دانشگاه به سمت درب حافظ دانشگاه راهپیمایی کردند. دانشجویان شعار می دادند: «دانشجوی زندانی آزاد باید گردد»، «رئیس بی لیاقت استعفا استعفا»، «رئیس امنیتی استعفا استعفا» و…

این تجمع یک ساعت به طول انجامید و دانشجویان به تدریج متفرق شدند. مدیران دانشگاه امروز بعضی از دانشجویان را تهدید کردند در صورت ادامه اعتراض به بازداشت سه دانشجوی در بند با احکام شدید انضباطی با آن ها برخورد خواهند کرد.

1 comment:

Anonymous said...

با سلام من از طرفداران جبهه دمكراتيك دراصفهان هستم .تقاضا مي كنم با توجه به نبودن روزنامه اي كه بتواند مواضع اين جبهه را منتشر كند مطالب تحليلي بيشتر دراين وبلاگ منتشركنيد