Tuesday, July 22, 2008

دواطلاعیه از روابط عمومی جبهه ی دمکراتیک ایران

ناخشنودي وابستگان امنيتي رژيم ازپيوند دمكراسي خواهان درايران
درپي انتشارخبرديداررهبران جبهه ملي ايران با مهندس طبرزدي وحضوربرخي ازاعضاي شوراي مركزي جبهه دمكراتيك ايران دراين نشست كه نمادي ازهمبستگي نيروهاي آزاديخواه داخل كشورمي باشد. سايتي به نام ايرانويچ با تحريف خبري سعي درتفرقه افكني دربين نيروهاي دمكراسي طلب نمود.روابط عمومي جبهه دمكراتيك ايران دراين راستا اطلاعيه اي صادرنمود كه متن آن بدين قراراست
پس از پایان دوره ی حبس ۹ ساله ی مهندس طبرزدی دبیر کل جبهه ی دموکراتیک ایران،شخصیت ها و سازمان های متفاوت،در
اقدامی انسان دوستانه و به نیت حمایت از مبارزات و محکوم کردن اقدامات سر کوبگرایانه ی رژیم به دیدار ایشان رفتند.از جمله ی دیدار کنندگان،کادر رهبری جبهه ی ملی ایران بود.جبهه ی ملی ایران به عنوان تشکلی خوش نام و یادگار دکتر مصدق همواره مورد احترام آزادیخواهان به ویژه مبارزین و شخص مهندس طبرزدی بوده است.ضمن این که اعضای جبهه ی دموکراتیک ایران از سالیانی پیش،رابطه ی بسیار صمیمانه ای با رهبران جبهه ی ملی از جمله شادروان علي اردلان،شادروان ورجاوندواستاد ادیب برومند،داشته و متقابلا این مردان ملی نیز به مهندس طبرزدی و سایر مبارزین محبت داشته اند.
حضور آقایان ادیب برومند،دکتر هرمیداس باوند،مهندس کورش زعیم و آقای حاتمی در منزل طبرزدی،موجب شادمانی ایشان شد و آقای طبرزدی این شادمانی خود را به صراحت اعلام کرد.طبرزدی در همین جلسه،از نقش جبهه ی ملی در مبارزات آزادیخواهانه یاد کرد و تاکید نمود،جبهه ی ملی ایران پشتوانه ی مبارزات دموکراسی خواهانه و نیروهای مبارز است.منطقی است که در این دیدار که آقایان پرویز سفری و محمد سلامتی عضو شورای مرکزی جبهه ی دموکراتیک ایران نیز حضور داشتند،درباره ی پاره ای از مسایل روز تبادل نظر شود.گویا این دیدار و به ویژه رسانه ای کردن آن از سوی خبرگزاری جبهه ی متحد دانشجویی و دفتر مردمداری جبهه ی ملی ایران،برای برخی افراد با خواسته های حقیر خوش نیامده و در یک اقدام غیر اخلاقی و به نیت اختلاف افکنی بین نیروهای آزادیخواه و به صورت دزدانه در سایتی به نام ایران ویچ یک گزارش جعلی و کذب از این دیدار منتشر کرده اند.
شایان توجه ی خوانندگان عزیز است که اولا:چنانچه اشاره شد حضور مردان ملی در منزل طبرزدی با شادمانی و استقبال گرم ایشان و همرزمانش رو به رو شد.ثانیا:جبهه ی دموکرتیک ایران به عنوان یک تشکل میارزاتی،ضمن این که جبهه ی ملی ایران به عنوان یک تشکل ملی و سابقه دار،را پشتوانه ی مبارزین می داند هیچ گاه درخواست عضویت برای حضور در جبهه ی ملی ایران را نداده است.ثالثا:ما اعلام می کنیم این گونه گزارش های جعلی اگر مستقیما از سوی دستگاه امنیتی رژیم نباشد،قطعا درجهت خواسته های آنان است.در پایان به همه ی آزادیخواهان هشدار می دهیم که ترفند رژیم ایجاد اختلاف بین مبارزین است.این ترفند حتی ممکن است به بهانه ی طرفداری از برخی مبارزین یا ملیون صورت بگیرد . سایت ایران ویچ اینک این وظیقه را بر عهده گرفته و ناشیانه خود را لو داده است. باید مراقب نفوذی های ناشناس بود.
روابط عمومی جبهه ی دموکراتیک ایران ۲۸/تیر/۱۳۸۷

بهروز جاوید تهرانی و 7 سال حبس جدید
به دنبال افشاگری جدید بهروز جاوید تهرانی این تنها بازمانده ی کوی دانشگاه و این اسطوره ی مقاومت که در افشاگری جدید خودش چهره ی واقعی اسلام گرایان حاکم را رسوا نمود و نشان داد که طینت واقعی این خشونت گرایان چیست او را به سال حبس جدید محکوم کردند.جالب توجه این است که بهروز برای شرکت در جنبش ۱۸ تیر ۸ سال حبس گرفت و برای عضویت در جبهه ی دموکراتیک ایران ۴ سال و برای اتهام واهی ارتباط با سازمان مجاهدین خلق که بهروز بارها ان را تکذیب کرده است به۳ سال حبس و جمعا ۱۵ سال محکوم شده است. بهروز البته چیزی ندارد که از دست بدهد چون جوانی اش را در شکنجه گا های رژیم از دست داد و مادرش را نیز. اما رژیم نیز بداند نتیجه ی این اقدامات ضد حقوق بشری خودش را به زودی خواهد دید . شیان ذکر است مهرداد لهراسبی یکی دیگر از محکومین جنبش ۱۸ تیر ماه نیز بار دیگر و در روز ۱۸ تیر در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران بازداشت و زندانی شد تا به رژیم بفهماند بین مبارزین و این حکومت جز مبارزه هیچ سخن دیگری نیست.زنده باد ازادی- بر قرار باد دموکراسی-گسسته باد زنجیر استبداد.۳۱/تیرماه/۱۳۸۷ روابط عمومی جبهه ی دموکراتیک ایران.

No comments: