Tuesday, March 25, 2008

سال 87, سال آگاهی و مقاومت.

درسال1386کارنامه جمهوری اسلامی درابعاد گوناگون چنان در سیاهی غوطه ور است که به جز
دستگاه عرض وطویل تبلیغاتی گوبلزی هیچ جای دیگری نمی تواند از آن کوچکترین دفاعی بکند

سیستم حکومتی در ایران بر دو مبنای اصلی استوا ر شده است
1¬-امنیت
2-تبلیغات
به گفته بنیان گذار جمهوری اسلامی حفظ نظام از نماز وروزه واجب تر است ودر زمان زمامداری، خودشان بخوبی بر این نظر با اعمالی چون بر پایی دادگاههای انقلاب واعدام مخالفین ،سرکوبی گسترده منتقدین، بستن روزنامهای دگر اندیش مهرتایید گذاشت.
ایشان مجوز تشکیل دستگاههای امنیتی را صادر نمود واختیارات بی حد را نصیب آنان کرد او بخوبی می دانست حفظ جمهوری اسلامی که او در نظر داشت بدون دستگاه امبیتی محقق نمی شود، حال میخواهد اسم آن اطلاعات سپاه پاسداران باشد یا وزارت اطلاعات یا حفاظت اطلاعات نیروهای مختلف نظامی وانتظامی.مهم ایجاد یک تور امنیتی در سراسر کشور بود تا با شناسایی مخالفین ودستگیریهای گسترده وایجاد فضای رعب و وحشت توان سرپیچی از اوامر حکومتی برای شخص یا گروهی باقی نماند.
موضوع بعدی شناسایی اپوزوسیون خارج کشور بود تا با نابودی آنها جمهوری اسلامی پابرجا تر شود.
امروز دولت احمدی نژاد آینه ی تمام نمای آنچه است که جمهوری اسلامی نامیده میشود .یک دولت تمام قد نظامی وامنیتی ،وقتی وزیر کشور در کارنامه خودش به جز حضور در دادگاه انقلاب ووزارت اطلاعات جیز دیگری ندارد معلوم میشود که تنظیم امور داخله مملکت به عهده چه طرز فکری نهاده شده است ،وزیر ارشاد که باید از اصحاب فرهنگ باشد از پاسداران اسلحه بدست است ،ازکیهان شریعتمداری آمده تا نفس آزادیخوهان را بگیرد .
سیستم امنیی ،فضای امنیتی، آدمهای امنیتی اینها ابزاری است که برای سرکوبی دشمن پرورش یافته در ذهن رهبر جمهوری اسلامی.
بیهوده نیست که او حتا در پیام عید نوروز از دشمن میگوید.دشمنی باید باشد تا وجود و حضور امنیتیها توجیه شود.
پایه ی دیگر استواری جمهوری اسلامی بر تبلیغات است آنها به خوبی در این 29 سال آموخته اند که میتوان با تبلیغات نظام یافته و گسترده سیاه را سفید شان دهند و آنچه که در نظرشان می باشد به اذهان عموم مردم رسوخ بدهند آنچه بیشتر برایشان مهم است افکار عمومی داخل کشور است تاسیس شبکه های گوناگون تلویزیونی و رادیویی ،بمباران شدید تبلیغاتی به گونه ای که قدرت تجزیه و تحلیل را از مردم بگیرند از اهداف آنان میباشد .
هرچند تمام سعی انان در تسخیر افکار عموم داخل کشور برای مشروع جلوه دادن حکومتشان می باشد اما این دلیل نمی شود که از خارج کشور غافل شوند و آنجا را به فراموشی بسپارند به طور قطع و یقین برای افکار عمومی مردم دنیا برنامه دارند خرج میلیارد ها دلار پول در جهان اسلام (به قول خودشان) سرمایه گذاری در آژانس بین المللی اتمی ، سازمان ملل ، کنفرانس اسلامی ، غیر متعهد ها و به تازگی کشورهای آمریکای لاتین همه نشان از پی بردن حاکمان در ایران بر موثر بودن تبلیغات است در این بین بالا رفتن قیمت نفت هم به کمک آنان امده .
برپایی نمایش انتخابات دراسفندماه نشان ازآن دارد که رهبر جمهوری اسلامی با تشکیل مجلس یکدست وپر شده از عوامل امنیتی ونظامی سعی بر تداوم برنامهای گذشته دارد.
در این میان این مردم ایران هستند که باید انتخاب کنند ،ادامه وضع موجود که روشنترین لایه آن وضعیت اقتصادی وگرانی وتورم لجام گسیخته میباشدودرنهایت فقربیشتر ،تامشکلاتی که جمهوری اسلامی در عراق وافقانستان ایجاد میکند وحضور نیروهای آماده وسرتاپا مسلح خارجی در کنار مرزهای ایران به همراه تحریمهای سازمان ملل ،قبول از دست رفتن آزادیهای بیشتر اجتماعی(آزادی سیاسی که وجود ندارد)پرشدن بیشتر زندانها از فعالیین حقوق بشر ومخالفین تبعیض مابین انسانها.
ویا مقاومت منطقی وبر هم ریختن برنامه های آنان باید نشان دهیم که مرعوب فضای امنیتی نمی شویم وبمباران تبلیغاتی اثر خودرا از دست داده است.سال 1387باید سال آگاهی ومقاومت و باطل شدن سحر جمهوری اسلامی باشد سحری که بر تبلیغات استوار است
هواداران جبهه ی دمکراتیک ایران– استان تهران
فروردین 1387

No comments: